skalkuluj
ofertę

Schowek

Dodaj produkt do schowka, aby wrócić do niego później lub wysłać zapytanie zbiorcze

Oferty pracy

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

3S Fibertech Sp. z o.o. jest operatorem telekomunikacyjnym z siedzibą w Krakowie, gdzie od 7 lat buduje i rozwija własną sieć światłowodową. 3S Fibertech Sp. z o.o. stała się częścią Grupy 3S, która istnieje od 2002 roku, świadcząc usługi telekomunikacyjne i teleinformatyczne dla dwóch tysięcy klientów biznesowych w południowej Polsce. W związku z rosnącymi potrzebami w zakresie sprzedaży poszukujemy doświadczonych handlowców odpowiedzialnych za region małopolski.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie trwałych relacji handlowych, budowanie bazy Klientów i prowadzenie projektów handlowych.

Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

Zadania:

  • Pozyskiwanie nowych obszarów na rynku
  • Nawiązywanie trwałych relacji handlowych
  • Budowanie własnej bazy Klientów i rozwijanie już istniejącej
  • Przygotowywanie i prowadzenie projektów handlowych

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze Klienta Biznesowego
  • Dobra znajomość branży telekomunikacyjnej
  • Umiejętność planowania i organizacji działań
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i analityczne
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • Wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
  • Dyspozycyjność, samodzielność oraz zaangażowanie

Zapewniamy:

  • Ciekawe wyzwania zawodowe i obcowanie z najnowszymi technologiami
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
  • Regularne szkolenia

Aplikacje zawierające cv i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:

 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."

Dyżurny Inżynier

3S BOX S.A. jest jedną ze spółek Grupy 3S, odpowiedzialną za powstanie i funkcjonowanie centrum danych w Warszawie. W związku z rozpoczętą inwestycją poszukujemy osoby, której zadaniem będzie nadzór i eksploatacja data center. 

Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

Zadania

  • nadzór i utrzymanie systemów stosowanych w Data Center w należytym stanie technicznym, w szczególności: zasilania, klimatyzacji i automatyki.
  • prowadzenie dokumentacji technicznej, przeprowadzanie testów, prowadzenie ksiąg serwisowo-remontowych oraz bieżąca eksploatację podległych systemów.
  • obsługa klientów podczas kolokacji zasobów IT oraz realizowanie prostych czynności związanych z kolokacją zlecanych przez klientów

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne, preferowane wyższe,
  • wykształcenie kierunkowe preferowane w specjalizacjach: elektryk, elektromechanik, automatyk, informatyk
  • dobra znajomość informatyki pasywnej (okablowanie strukturalne),
  • znajomość języka angielskiego (i/lub niemieckiego, innego),
  • umiejętność rozumnego czytania schematów zasilania i sterowania oraz innej dokumentacji technicznej,
  • zdolność do analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, aktywny udział w procesie usuwania usterek,
  • umiejętność dokonywanie napraw prewencyjnych i interwencyjnych przy układach automatyki i zasilania,
  • umiejętność podejmowanie decyzji i odporność na stres,
  • gotowość do pracy zmianowej w trybie 24/7/365
  • posiadanie prawa jazdy kat. „B”

Mile widziane:

  • doświadczenie w obsłudze (naprawie) urządzeń elektrycznych, systemów automatyki i klimatyzacji precyzyjnej,
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub z podobnymi systemami,
  • posiadanie uprawnień energetycznych z grupy G1,G2,G3,
  • znajomości zagadnień z zakresu informatyki, automatyki i elektryki,

Oferujemy:

  • pracę w najszybciej rosnącym biznesie w całej branży
  • ciekawe wyzwania zawodowe i możliwość obcowania z technologią jutra
  • niezbędne narzędzia pracy

 Prosimy o wysyłanie aplikacji na adres: 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."

Koordynator ds. Budowy Sieci Kablowej

Grupa 3S istnieje od 2002 roku, świadcząc usługi telekomunikacyjne i teleinformatyczne dla dwóch tysięcy klientów biznesowych w południowej Polsce.
W związku z rosnącymi potrzebami w zakresie budowy sieci kablowej we Wrocławiu, poszukujemy osoby na stanowisko Koordynator ds. Budowy Sieci Kablowej.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie budów sieci telekomunikacyjnych na terenie Wrocławia.

Miejsce pracy: Wrocław

Rodzaj zatrudnienia: pełny etat

Zadania:

  • Samodzielne prowadzenie budów sieci telekomunikacyjnych
  • Współpraca z podwykonawcami, instytucjami oraz działem handlowym
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej

Nasze oczekiwania:

  • m.in średnie wykształcenie techniczne
  • Prawo jazdy kat. B
  • Umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów technicznych
  • Umiejętność utrzymywania dobrych relacji z podwykonawcami i klientami
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
  • Dyspozycyjność, samodzielność oraz zaangażowanie
  • Dobra znajomość MS Office, poczty elektronicznej, Internetu
  • Doświadczenie w zakresie budowy i eksploatacji kablowych sieci światłowodowych oraz uprawnienia do prowadzenia i/lub projektowania prac budowlanych w telekomunikacji będą dodatkowym atutem

Zapewniamy:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Niezbędne narzędzia pracy 
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
  • Bogaty pakiet medyczny w Lux Med (możliwość rozszerzenia na rodzinę)
  • Ubezpieczenie  na życie

Oferty zawierające cv oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres: 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."

Administrator sieci

W związku z rosnącymi potrzebami 3S w zakresie utrzymania sieci w Katowicach, poszukujemy osoby do Działu Transmisji. Osoba pracująca na stanowisku Administratora Sieci będzie odpowiedzialna za utrzymanie sieci i urchamianie nowych usług. 

Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj zatrudnienia: cały etat

Zadania:

  • Zarządzanie i nadzór nad urządzeniami sieciowymi
  • Rozwiązywanie bieżących problemów sieci
  • Uruchamianie nowych usług
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej
  • Kontakt z Klientem w sprawach technicznych

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość zagadnień i technologii sieciowych LAN/WAN
  • Znajomość protokołów IP, TCP/UDP, routingu BGP, OSPF
  • Umiejętność diagnozowania i lokalizowania problemów sieciowych
  • Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej oraz prowadzenia korespondencji i rozmów
  • Prawo jazdy kat. B
  • Certyfikaty Cisco / Juniper znajomość systemu Linus na poziomie administracji systemem będą dodatkowym atutem
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
  • Dyspozycyjność, samodzielność oraz zaangażowanie

Zapewniamy:

  • Ciekawe wyzwania zawodowe i obcowanie z najnowszymi technologiami
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • Udział w szkoleniach i spotkaniach branżowych
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
  • Bogaty pakiet medyczny w Lux Med (możliwość rozszerzenia na rodzinę)
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie

 

Oferty zawierające cv oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres: 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."

Kierownik ds. sprzedaży usług data center

3S BOX jest jedną ze spółek Grupy 3S, odpowiedzialną za powstanie i funkcjonowanie centrum danych w Warszawie. W związku z rozpoczęciem inwestycji poszukujemy osoby do tworzącego się działu handlowego.

Miejsce pracy: Warszawa

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za dobór i sprzedaż zaawansowanych rozwiązań data center i dla klientów B2B z różnych branż.

Nasze oczekiwania

  • m.in. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B, poparte wynikami (szeroko rozumiana branża IT i telco)
  • dobra znajomość rynku i usług centrów przetwarzania danych
  • umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami i pozyskiwania nowych kontraktów handlowych
  • wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie
  • samodzielność, inicjatywa, odpowiedzialność
  • gotowość do podnoszenie kwalifikacji i chęć rozwoju
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego

 Oferujemy:

  • pracę w najszybciej rosnącym biznesie w całej branży IT
  • ciekawe wyzwania zawodowe i możliwość obcowania z technologią jutra na co dzień
  • wynagrodzenie dwuskładnikowe – pensja podstawowa i premia zależna od wyników sprzedaży
  • niezbędne narzędzia pracy

    Technologia - technologią, ale dla nas liczą się przede wszystkim ludzie. Jeśli zależy Ci na radości z przychodzenia do pracy, na komforcie i współpracy z kompetentnym zespołem, zapraszamy do złożenia aplikacji.

 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."

Kierownik Kluczowych Klientów

3S rozwija sprzedaż na południu Polski. Poszukujemy doświadczonych handlowców do Katowic (odpowiedzialnych za region śląski), a także do Wrocławia (odpowiedzialnych za region dolnośląski). Jeśli chcesz być częścią zespołu sprzedażowego, masz zmysł handlowca, jesteś skuteczny, a ponadto:

Miejsce pracy: Katowice/Wrocław

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

  • potrafisz pozyskiwać nowe obszary rynku, nawiązywać trwałe relacje handlowe
  • budować własną bazę Klientów i rozwijać istniejącą
  • lubisz negocjacje handlowe i umiesz je prowadzić
  • potrafisz przygotowywać i prowadzić projekty handlowe

Jeśli do tego posiadasz:

  • doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze Klienta biznesowego
  • umiejętność planowania i organizacji działań i własnego czasu pracy
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i analityczne
  • umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • znajomości pakietu MS Office i j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • wykształcenie wyższe i prawo jazdy kat. B

…a dodatkowo masz wiedzę i lubisz tematykę ITC, koniecznie skontaktuj się z nami.

Zapewniamy:

  • pracę w stabilnej firmie, gdzie ważni są ludzie
  • możliwość obcowania z najlepszymi technologiami
  • ubezpieczenie dodatkowe oraz pakiet medyczny
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • regularne szkolenia, pracę w doskonałych warunkach
  • niezbędne narzędzia pracy

 

Oferty zawierające cv oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres: 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."