skalkuluj
ofertę

Schowek

Dodaj produkt do schowka, aby wrócić do niego później lub wysłać zapytanie zbiorcze

Oferty pracy

Administrator sieci

W związku z rosnącymi potrzebami 3S w zakresie utrzymania sieci w Katowicach, poszukujemy osoby do Działu Transmisji. Osoba pracująca na stanowisku Administratora Sieci będzie odpowiedzialna za utrzymanie sieci i urchamianie nowych usług. 

Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj zatrudnienia: cały etat

Zadania:

  • Zarządzanie i nadzór nad urządzeniami sieciowymi (Cisco, Juniper, Fortinet, F5, Palo Alto, Checkpoint)
  • Rozwiązywanie bieżących problemów sieci (m.in. MPLS, SDH, ETH, MULTICAST, xWDM)
  • Uruchamianie nowych usług
  • Prowadzenie dokumentacji technicznej
  • Kontakt z Klientem w sprawach technicznych
  • Obsługa Klienta Korporacyjnego, Biznesowego i operatorów telekomunikacyjnych (m.in. banki, zagraniczne korporacje, największe polskie przedsiębiorstwa, najwięksi operatorzy światowi i ogólnopolscy)

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość zagadnień i technologii sieciowych LAN/WAN
  • Znajomość protokołów IP, TCP/UDP, routingu
  • Umiejętność diagnozowania i lokalizowania problemów sieciowych
  • Znajomość języka angielskiego, umożliwiająca czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej oraz prowadzenia korespondencji i rozmów
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
  • Dyspozycyjność, samodzielność oraz zaangażowanie

Zapewniamy:

  • Ciekawe wyzwania zawodowe, udział w złożonych projektach sieciowych i obcowanie z najnowszymi technologiami
  • Dostęp do urządzeń wiodących producentów
  • Możliwość rozwoju i poszerzania kwalifikacji w następujących kierunkach: sieć mpls, sieć sdh, dwdm, transmisje danych, zarządzanie urządzeniami i sieciami klientów (L2 i L3 vpny)
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • Udział w szkoleniach i spotkaniach branżowych
  • Wsparcie w zdobywaniu certyfikatów branżowych
  • Bogaty pakiet medyczny w Lux Med (możliwość rozszerzenia na rodzinę)
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Przyjazną atmosferę w pracy i kontakt ze świetnymi specjalistami w branży

 

Oferty zawierające cv oraz list motywacyjny prosimy kierować na adres: 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

3S S.A. to więcej niż miejsce pracy. Nasza Firma to przede wszystkim ludzie. Ludzie tworzący Zespół, zaangażowani, ambitni i pełni pasji. Naszym celem jest rozwijać Twoje dobre strony, pomagać w budowaniu nowych kompetencji  i doceniać sukcesy – również finansowo. W związku z rosnącymi potrzebami w zakresie sprzedaży poszukujemy nowych handlowców do Katowic (odpowiedzialnych za region śląski), a także do Wrocławia (odpowiedzialnych za region dolnośląski). 

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie trwałych relacji handlowych, budowanie bazy Klientów i prowadzenie projektów handlowych na rynku telekomunikacyjnym, mając do dyspozycji zaplecze w postaci 5 obiektów Data Center i 3500 km sieci światłowodowej.

Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

Zadania:

  • Pozyskiwanie nowych Klientów z rynku operatorskiego
  • Współpracę z istniejącą bazą Klientów, dostawców ISP, operatorów telekomunikacyjnych, telewizji kablowych itp.
  • Nawiązywanie trwałych relacji handlowych
  • Przygotowywanie i prowadzenie projektów handlowych, negocjowanie warunków współpracy z Klientami
  • Udział w konferencjach i spotkaniach branżowych

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość krajowego rynku operatorów telekomunikacyjnych, telewizji kablowych, dostawców ISP itp.
  • Znajomość rynku usług i produktów z branży telekomunikacyjnej
  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze Klienta
  • Umiejętność planowania i organizacji działań
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i analityczne
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • Mile widziane wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
  • Dyspozycyjność, samodzielność oraz zaangażowanie

Zapewniamy:

  • Możliwość pracy w jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży
  • Ciekawe wyzwania zawodowe i obcowanie z najnowszymi technologiami
  • Pracę w zespole pełnym zaangażowania i pasji
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Przyjazną atmosferę
  • Narzędzia i szkolenia zgodne z przyjętymi standardami na tym stanowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
  • Bogaty pakiet medyczny w LUX MED (możliwość rozszerzenia na rodzinę)
  • Ubezpieczenie na życie

Aplikacje zawierające cv i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:

 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."

Specjalista ds. Sprzedaży

3S S.A. to więcej niż miejsce pracy. Nasza Firma to przede wszystkim ludzie. Ludzie tworzący Zespół, zaangażowani, ambitni i pełni pasji. Naszym celem jest rozwijać Twoje dobre strony, pomagać w budowaniu nowych kompetencji  i doceniać sukcesy – również finansowo. W związku z rosnącymi potrzebami w zakresie sprzedaży poszukujemy nowych handlowców.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie trwałych relacji handlowych, budowanie bazy Klientów i prowadzenie projektów handlowych na rynku telekomunikacyjnym, mając do dyspozycji zaplecze w postaci 5 obiektów Data Center i 3500 km sieci światłowodowej.

Nie wymagamy doświadczenia w sprzedaży – poszukujemy osób dynamicznych i ambitnych, otwartych na nabywanie nowej wiedzy i kompetencji.

Miejsce pracy: Katowice

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

Zadania:

  • Budowanie własnej bazy Klientów z rynku telekomunikacyjnego i rozwijanie bazy już istniejącej
  • Przygotowywanie i prowadzenie rozbudowanych projektów handlowych
  • Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Firmami i Ludźmi
  • Udział w konferencjach i spotkaniach branżowych

Nasze oczekiwania:

  • Rzetelność, pasja i chęć rozwoju
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientami
  • Wykształcenie wyższe I stopnia
  • Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Mile widziana znajomość rynku usług i produktów z branży telekomunikacyjnej

Zapewniamy:

  • Możliwość pracy w jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży
  • Ciekawe wyzwania zawodowe i obcowanie z najnowszymi technologiami
  • Pracę w zespole pełnym zaangażowania i pasji
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • Elastyczny czas pracy
  • Przyjazną atmosferę
  • Narzędzia i szkolenia zgodne z przyjętymi standardami na tym stanowisku
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
  • Bogaty pakiet medyczny w LUX MED (możliwość rozszerzenia na rodzinę)
  • Ubezpieczenie na życie

Aplikacje zawierające cv i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."

Kierownik ds. Kluczowych Klientów

3S Fibertech Sp. z o.o. jest operatorem telekomunikacyjnym z siedzibą w Krakowie, gdzie od 7 lat buduje i rozwija własną sieć światłowodową. 3S Fibertech Sp. z o.o. stała się częścią Grupy 3S, która istnieje od 2002 roku, świadcząc usługi telekomunikacyjne i teleinformatyczne dla dwóch tysięcy klientów biznesowych w południowej Polsce. W związku z rosnącymi potrzebami w zakresie sprzedaży poszukujemy doświadczonych handlowców odpowiedzialnych za region małopolski.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nawiązywanie trwałych relacji handlowych, budowanie bazy Klientów i prowadzenie projektów handlowych.

Miejsce pracy: Kraków

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę

Zadania:

  • Sprzedaż nowoczesnych usług i rozwiązań ITC
  • Pozyskiwanie nowych obszarów na rynku
  • Nawiązywanie trwałych relacji handlowych
  • Budowanie własnej bazy Klientów i rozwijanie już istniejącej
  • Przygotowywanie i prowadzenie projektów handlowych

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze Klienta Biznesowego
  • Dobra znajomość branży telekomunikacyjnej
  • Umiejętność planowania i organizacji działań
  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i analityczne
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji
  • Wykształcenie wyższe
  • Prawo jazdy kat. B
  • Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i chęć rozwoju
  • Dyspozycyjność, samodzielność oraz zaangażowanie

Zapewniamy:

  • Możliwość rozwoju w jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży
  • Zaplecze w postaci 5 obiektów Data Center i 3500 km sieci światłowodowej
  • Ciekawe wyzwania zawodowe i obcowanie z najnowszymi technologiami
  • Stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
  • Regularne szkolenia
  • Bogaty pakiet medyczny w LUX MED (możliwość rozszerzenia na rodzinę)

Aplikacje zawierające cv i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres:

 

*Prosimy o umieszczenie w aplikacji klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz.883)."