skalkuluj
ofertę

Schowek

Dodaj produkt do schowka, aby wrócić do niego później lub wysłać zapytanie zbiorcze

Pomoc IT

Zakres usługi:

  • przyjmowanie od użytkowników zgłoszeń dotyczących sprzętu IT oraz oprogramowania,
  • rejestracja zgłoszeń odbieranych przez konsultantów oraz całej historii ich obsługi w systemie Help Desk,
  • diagnozowanie i zdalne rozwiązywanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz udzielanie telefonicznych konsultacji,
  • instalacja i konfiguracja oprogramowania,
  • aktualizacje sterowników i oprogramowania,
  • konfiguracja sieci i dostępu do Internetu,
  • konsultacje w zakresie użytkowanego oprogramowania,
  • dojazd i rozwiązywanie problemów lub udzielanie konsultacji bezpośrednio w lokalizacji Klienta (za dodatkową opłatą – w ramach usługi INTERWENCJE Z DOJAZDEM),
  • comiesięczne raportowanie liczby obsłużonych zgłoszeń i terminowości ich realizacji.

Dostępność usługi:

  • usługa realizowana w  dni robocze w oknie 8:00-18:00,
  • czas realizacji:
    • do 4 godzin (gdy jest możliwość obsługi zgłoszenia zdalnie) lub 
    • NDR/3DR (do końca następnego dnia roboczego /3 dni robocze od dnia zgłoszenia) (w przypadku zamówienia interwencji z dojazdem).

Uwaga! Zdecydowana większość problemów powinna zostać rozwiązana zdalnie podczas pierwszego kontaktu z Help Desk.

Produkty objęte usługą:

  • komputery stacjonarne i przenośne wraz z zainstalowanym oprogramowaniem:
    • system operacyjny MS Windows,
    • pakiet biurowy MS Office,
    • Klient poczty elektronicznej np. MS Outlook / Mozilla Thunderbird / MS Live Mail,
    • przeglądarka internetowa MS IE / Mozilla Firefox / Google Chrome / Opera,
    • przeglądarka plików PDF Acrobat Reader,
    • programy do kompresji WinZip, WinRAR, 7Zip,
    • komunikatory Skype, MS Windows Live Messenger,
    • programy antywirus, antyspyware, antyspam (McAfee AntiVirus, Symantec Norton Antivirus, ESET NOD32 Antivirus, Kaspersky Antivirus, Avast Antivirus),
    • inne – uzgodnione pomiędzy itWORKS i Klientem.
  • urządzenia peryferyjne np. drukarki, skanery.

Wykluczenia:

  • urządzenia z Mac OS, Linux