skalkuluj
ofertę

Schowek

Dodaj produkt do schowka, aby wrócić do niego później lub wysłać zapytanie zbiorcze

Usługi i aplikacje 3S TeleCloud

3S TeleCloud to szeroki zakres usług telefonicznych oraz dodatkowych (świadczonych w ramach 3S Telefonia).

3S Centrala wirtualna

Zastąp tradycyjną centralę usługą od operatora, wykorzystując te same funkcjonalności bez ponoszenia sporych kosztów inwestycyjnych.

Usługa 3S Centrala Wirtualna to optymalne rozwiązanie dla firm i instytucji, które stoją przed koniecznością wymiany lub rozbudowy starej infrastruktury telefonicznej. Bez potrzeby inwestowania w złożoną i często dedykowaną infrastrukturę telekomunikacyjną otrzymujesz zbliżoną funkcjonalność, za działanie której odpowiada Twój operator. 

Podstawowe zalety usługi:

  • zastosowanie jednolitej numeracji dla całego systemu bez względu na liczbę fizycznych lokalizacji,
  • zastosowanie numeracji skróconej, alternatywnie dla numeracji publicznej,
  • możliwość włączenia małych oddziałów bez konieczności inwestowania w centrale abonenckie,
  • inicjowanie, odbieranie połączeń i przełączanie połączeń,
  • połączenia oczekujące i zbieranie połączeń przychodzących na inny aparat,
  • możliwość logowania aparatów z dowolnego miejsca,
  • możliwość konfiguracji uprawnień dzwonienia dla poszczególnych aparatów.

Usługi dodatkowe do centrali wirtualnej:

  • możliwość zbudowania zapowiedzi IVR dzięki usłudze 3S Powitania,
  • możliwość kolejkowania rozmów przychodzących - 3S IVR Kolejka,
  • możliwość podglądu listy i kosztów połączeń poprzez Panel Klienta 3S,
  • możliwość nagrywania rozmów i ich zapisu na dysku lokalnym przez interfejs www – 3S Rejestrator,
  • obsługa faksów. Zaawansowany serwis 3S FaxSystem i proste przekierowania 3S Fax to Mail.

SKALKULUJ

 

3S IVR Kolejka

3S IVR Kolejka to usługa, która podnosi poziom telefonicznej obsługi klientów. Główną jej zaletą jest kolejkowanie połączeń oczekujących i zarządzanie dalszą ich dystrybucją. Podczas oczekiwania klient słyszy wybraną muzykę/zapowiedź oraz opcjonalnie może być informowany o swojej pozycji w kolejce i/lub szacowanym czasie oczekiwania. Administrator usługi otrzymuje panel www do wizualizacji połączeń przychodzących. Do usługi polecamy profesjonalne nagrania lektorskie i podkłady muzyczne - 3S Powitania.

 

Strona główna  historia połączeń  statystyki

Cechy i funkcjonalności:

  • oczekujący na połączenie mogą słuchać wybrany podkład muzyczny lub zapowiedź,
  • dzwoniący nigdy nie słyszą sygnału zajętości, lecz zostają dołączeni do grupy oczekujących na połączenie,
  •  wielu pracowników, także rozproszonych, może obsługiwać jedną wspólną linię telefoniczną,
  • można wizualizować i definiować strategie dystrybucji połączeń do konsultantów,
  • można informować klientów o ilości osób oczekujących na połączenie i szacowanym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem (agentem),
  • można na bieżąco w przeglądarce internetowej śledzić stan kolejki.

SKALKULUJ

3S Fax System

Usługa 3S Fax System umożliwia Klientom scentralizowane zarządzanie komunikacją opartą o wysyłkę i odbiór wiadomości faksowych. Abonenci otrzymują dedykowany numer lub numery telefoniczne dla odpowiedniej ilości połączeń faksowych oraz zintegrowane z nimi skrzynki webmail do zarządzania zarówno przychodzącymi, jaki i wychodzącymi wiadomościami. 3S Fax System to pełna kontrola nad korespondencją faksową, a także łatwa archiwizacja wszystkich wiadomości.

Usługa utrzymywana jest na serwerach umieszczonych w profesjonalnym 3S Data Center, a zarządzana może być z dowolnego miejsca przez Internet.

ekran główny  skrzynka odbiorcza  nadaj faks

Podstawowe zalety usługi 3S Fax System:

  • wyjątkowa prostota w użyciu i administrowaniu,
  • dostęp zawsze i w dowolnym miejscu: korzystanie z 3S Faxu możliwe również poza biurem, wszędzie tam gdzie jest dostęp do Internetu,
  • 3S Fax System jest systemem zawsze gotowym do odbioru faksów i nigdy nie jest zajęty - w tym samym czasiesystem odbiera równolegle wiele transmisji faksowych na ten sam numer telefonu,
  • usługa nie wymaga posiadania urządzenia faksowego i materiałów eksploatacyjnych,
  • brak ukrytych opłat w postaci kosztu zakupu dodatkowych licencji - możliwość aktywacji dowolnej ilości kont użytkowników (nawet dla każdego pracownika działu),
  • redukcja kosztów związanych z utrzymaniem urządzeń faksujących oraz archiwizacją dokumentacji,
  • archiwizacja: informacje o wysłanych i odebranych faksach przechowywane są w profesjonalnym 3S Data Center,
  • wielowątkowość: możliwość wysyłki faksów do wielu odbiorców jednocześnie, wprost z wbudowanej książki adresowej,
  • wygoda rozliczeń - jedna, zbiorcza faktura za usługi faksowe,
  • wysoka jakość: przesyłany dokument wygląda dokładnie tak, jak pragnął tego nadawca,
  • możliwość załączania gotowych dokumentów w formacie pdf,
  • powiadomienie o zakończeniu transmisji faksowej i jej efektach.

SKALKULUJ

3S SMS System

Uruchom usługę 3S SMS System i komunikuj się z klientami w nowoczesny sposób. Informuj ich na bieżąco o zmianach w Twojej firmie, trwających promocjach lub wprowadź nowy kanał komunikacji o nowych produktach.

Usługa 3S SMS System wysyłania wiadomości sms za pomocą aplikacji webowej z grupy 3S TeleCloud
W ramach usługi klient może wysyłać zarówno pojedyncze wiadomości jak i planować kampanie sms do większych baz danych. Wysyłka odbywa się z przyznanego numeru GSM lub z indywidualnej nazwy - tzw. nadpisu (np. nazwa firmy lub produktu). Zarządzanie usługą realizowane jest przez intuicyjny webpanel. Dostępne jest także API pozwalające na integrację z własnymi systemami IT – usługa projektowa.

 

ekran główny    

 

Podstawowe zalety usługi:

  • profesjonalny system wysyłki wiadomości sms pozwalający w krótkim czasie wysłać smsy do wielu odbiorców,
  • łatwe i wygodne zarzadzanie usługą przez panel www,
  • możliwość personalizacji usługi pozwalająca na tworzenie własnych kampanii i baz odbiorców.

Usługi dodatkowe do 3S SMS System:

  • możliwość definiowania odbiorców wiadomości z aplikacji 3S Kontakty,
  • możliwość presonalizacji wiadomości do wybranych odbiorców.

SKALKULUJ

 

3S Telekonferencja

3S Telekonferencja to usługa umożliwiająca Klientom jednoczesne prowadzenie rozmów telefonicznych z wieloma osobami. Uczestnicy konferencji mogą być abonentami sieci różnych operatorów telekomunikacyjnych, stacjonarnych oraz mobilnych, krajowych i zagranicznych, bez ograniczenia geograficznego.

3S Telekonferencja to usługa prosta i wygodna w obsłudze dzięki intuicyjnemu panelowi on-line (dostępny przez www) do zarządzania telekonferencją i moderowania udziału jej uczestników.

 strona główna  pokój konferencyjny  planowanie konferencji

Zalety usługi 3S Telekonferencja:

  • profesjonalny mostek konferencyjny z autoryzacją dostępu PINem,
  • brak inwestycji w drogie i dedykowane rozwiązania, które pasują jedynie do central telefonicznych jednego dostawcy,
  • łatwe i wygodne zarządzanie pokojami konferencyjnymi przez panel z poziomu www,
  • możliwość nagrywania i archiwizacji konferencji.

SKALKULUJ

 

3S Rejestrator

3S Rejestrator to usługa pozwalająca na rejestrowanie rozmów telefonicznych prowadzonych z użyciem usług telefonicznych Grupy 3S.

Nagrane rozmowy są przechowywane przez wybrany okres na serwerach w profesjonalnym 3S Data Center, a dostęp do nich posiadają wyłącznie autoryzowane osoby po zalogowaniu się do dedykowanego serwisu www (serwis dostępny pod adresem: rejestrator.3s.pl).

Usługa jest także doskonałym narzędziem w procesie szkolenia i nadzoru pracowników lub w celach dowodowych (np. służby ratownicze, agencje ochrony mienia czy wszelkie inne jednostki dla których rejestracja czasu i treści zgłoszenia telefonicznego jest niezbędna).

Zalety usługi 3S Rejestrator:

  • oszczędność  i uniwersalność - nie inwestujesz w drogie i dedykowane rozwiązania, które pasują jedynie do central telefonicznych jednego dostawcy,
  • posiadasz profesjonalny system nagrywania rozmów z ciągłym, autoryzowanym  dostępem do nagrań z sieci Internet,
  • bezpieczeństwo - nagrane rozmowy przechowywane są poza siedzibą Twojej firmy – brak ryzyka kradzieży lub zniszczenia rejestratora
  • brak limitów ilości nagrań - możesz nagrywać dowolną liczbę rozmów telefonicznych wychodzących i przychodzących,
  • wybierasz dowolny okres rejestracji rozmów,
  • otrzymujesz dostęp do serwisu www z bazą nagranych rozmów,
  • łatwy dostęp do danych - po zalogowaniu możesz odsłuchać lub pobrać rozmowy na swój komputer.

SKALKULUJ

 

3S Powitania

Stwórz własne nagranie do firmowej infolinii, zapowiedzi głosowej lub telekonferencji.

  • Wybierz podkład muzyczny i jednego z lektorów z playlist w mikserze.
    Możesz dowolnie zmieniać lektorów i muzykę, aż do osiągnięcia najlepszego według Ciebie rezultatu. Aby skorygować proporcje w trakcie odtwarzania, możesz regulować głośność zarówno nagrania lektorskiego wybranego z banku głosów jak i podkładu muzycznego.
  • Przejdź do formularza zamówienia i dodaj tekst nagrania. Wyślij zlecenie do 3S.
  • To wszystko - w ciągu kilku dni otrzymasz profesjonalne nagranie, gotowe do wykorzystania z usługami 3S Telefonia.

Przejdź do kreatora nagrań 3S Powitania.

3S Telefon

Uruchom usługę 3S Telefon i zarządzaj aparatami Yealink w prosty i szybki sposób. Do obsług aparatu służy intuicyjny serwis www, dzięki któremu m.in. dodasz kontakty w książkach telefonicznych, sprawdzisz połączenia, zmienisz ustawienia aparatu telefonicznego.

Usługa 3S Telefon to aplikacja webowa, która pozwala w prosty sposób zarządzać aparatami telefonicznymi zarowno z poziomu administratora systemu jak i poszczególnych użytkowników. Aplikacja ta wchodzi w skład grupy produktów 3S TeleCloud

    

Podstawowe zalety usługi:

  • profesjonalna aplikacja pozwalająca zarzadzać apratami telefonicznymi,
  • administrator systemu może w prosty sposób scentralizować ustawienia telefonów,
  • możliwość zarządzania książkami telefonicznymi zarówno firmowymi jak i prywatnymi,
  • możliwość przeglądania połaćzeń telefonicznych zarówno przychodzących jak i wychodzących.

 

SKALKULUJ

 

3S Kontakty

Uruchom usługę 3S Kontakty i zarządzaj książkami adresowymi w prosty i szybki sposób. Intuicyjny serwis www, pozwala na dodawanie kontaktów w książkach telefonicznych zarówno firmowych jak i prywatnych.

Usługa 3S Kontakty to aplikacja webowa, która pozwala w prosty sposób zarządzać książkami telefonicznymi zarowno z poziomu administratora systemu jak i poszczególnych użytkowników. Aplikacja ta wchodzi w skład grupy produktów 3S TeleCloud

    

Podstawowe zalety usługi:

  • profesjonalna aplikacja pozwalająca zarzadzać kontaktami w aparatach Yealink,
  • administrator systemu może w prosty sposób scentralizować ustawienia telefonów,
  • możliwość zarządzania książkami telefonicznymi zarówno firmowymi jak i prywatnymi,

SKALKULUJ